⏩ OldSchoolKO ✅ | " VALHALLA " 2.000.000 TL ÖDÜL ⭐ 3 YIL ARADAN SONRA ✅ v.1098 MYKO EFSANESİ ⚔ OFFICIAL 17.05.2024 - 21:00 ⏪
Cuceko

FX Editor Kullanımı - Örnek Effect Yapımı

  •         

            

            

            

            

  • HyperFilter | DoS Protection | DDoS Protection | DoS Mitigation | DDoS Mitigation | AntiDoS | AntiDDoS | Proxy Shielding
K Çevrimdışı

Kriz

Yeni Cüce
28 Ekim 2016
16
0
1
28
Cevap: FX Editor Kullanımı - Örnek Effect Yapımı



Eyvallah
 
M Çevrimdışı

mitnaity

Kayıtlı Üye
1 Aralık 2015
55
0
6
31
Cevap: FX Editor Kullanımı - Örnek Effect Yapımı



Merhaba. Nedense Noahsystem editorleri pek kullanılmıyor, fazla kurcalayan yok sanıyorum bu yüzden yeni şeyler çıkması adına size kendi efektinizi nasıl yapacağınızı örnek efekt yapma video ile anlatmaya çalışacağım. Videoyu izlemeye başlamadan önce bilmeniz gereken bir takım şeyler var, onlardan bahsedeyim;



1. Eğer önceden N3FXE Editorü kurcaladıysanız biraz farklı gelebilir çünkü program arayüzünde biraz farklılık yapmak zorunda kaldım bazı pencereler ekrana sığmıyordu, koordinasyon sıkıntıları vardı ve program ilk açıldığında hata falan veriyordu. O sıkıntılar artık yok. Dili İngilizcedir, Koreceden İngilizceye çevrildiğinden hatalar olabilir.



2. Programda iki özelliği kullanacağız bunlar Part ve Bundle menüleri.



--New Part: Yeni efektler yapmamızı sağlayan seçeneklerin bulunduğu menüdür. Bu menüde 4 seçenek var; Particle, Bilboard, Mesh ve Ground. Kaydedilen dosyaların uzantısı .fxpart'dır.



Particle: Yani partikül(parçacık). Aynı dxt'yi çok kez oynatarak yapılan efekttir. Örneğin; minör, cure falan...



Bilboard: Tek bir resimdir. Nereye bakarsanız resim de size bakar. Örneğin; fire blast(mage 35 skili) vb.



Mesh: n3shape dosyası kullanılarak yapılan efekttir. 3D obje ile yapılan efekttir. Yani clientınızdaki object klasöründeki dosyaları da kullanabilirsiniz. :) Örneğin; light feet, mage ve rogue 62 master skili...



Ground: Bu da tek resimdir. 2 boyutludur, yere yapışıktır. Örneğin: İnferno'daki altta çıkan kuru kafa, 1920 healdeki yerde çıkan halka vs...



--New Bundle: fx klasöründe bulunan .fxpart ları okuyarak listeler ve bunları ekranda görmemizi sağlar. Ayrıca farklı .fxpartları birleştirerek yeni efektler yapmamıza olanak sağlar. Dosyaları .fxbundle ve .fxb(oyun dosyası) olarak kaydeder.



Not: Örnek video, programı tam anlamıyla anlatmaz sadece örnektir. Birçok şeyi deneme yanılmayla çözebilirsiniz.







Edit: Arkadaşlar verdiğim linkteki editoru kullanırsanız sorun yaşamazsınız.



LINK: ***Hidden content cannot be quoted.***




anlamıyorum ne diye gizli yapıyonuz eskı konuları hortluyoz bravoo







link

N3FXE

Dosya içerisinde, FX Editor, fx klasörü, videoda yapılan efektin dosyaları, orijinal swift, cure ve minor efekt dosyaları vardır.

Şifre: hayalc
 
0 Çevrimdışı

0mer6752

Kayıtlı Üye
17 Ocak 2016
113
0
16
28
Cevap: FX Editor Kullanımı - Örnek Effect Yapımı



qegqegqeg qeg qeg
 
K Çevrimdışı

kratosc2

Kayıtlı Üye
11 Kasım 2013
113
0
16
34
Cevap: FX Editor Kullanımı - Örnek Effect Yapımı



++++++++++++++++++++++++++++++++
 
B Çevrimdışı

burakpch

Kayıtlı Üye
11 Aralık 2015
76
0
6
28
Cevap: FX Editor Kullanımı - Örnek Effect Yapımı



teşekkürler
 
F Çevrimdışı

fkivradan

Yeni Cüce
20 Şubat 2017
5
0
1
27
Cevap: FX Editor Kullanımı - Örnek Effect Yapımı



Merhaba. Nedense Noahsystem editorleri pek kullanılmıyor, fazla kurcalayan yok sanıyorum bu yüzden yeni şeyler çıkması adına size kendi efektinizi nasıl yapacağınızı örnek efekt yapma video ile anlatmaya çalışacağım. Videoyu izlemeye başlamadan önce bilmeniz gereken bir takım şeyler var, onlardan bahsedeyim;



1. Eğer önceden N3FXE Editorü kurcaladıysanız biraz farklı gelebilir çünkü program arayüzünde biraz farklılık yapmak zorunda kaldım bazı pencereler ekrana sığmıyordu, koordinasyon sıkıntıları vardı ve program ilk açıldığında hata falan veriyordu. O sıkıntılar artık yok. Dili İngilizcedir, Koreceden İngilizceye çevrildiğinden hatalar olabilir.



2. Programda iki özelliği kullanacağız bunlar Part ve Bundle menüleri.



--New Part: Yeni efektler yapmamızı sağlayan seçeneklerin bulunduğu menüdür. Bu menüde 4 seçenek var; Particle, Bilboard, Mesh ve Ground. Kaydedilen dosyaların uzantısı .fxpart'dır.



Particle: Yani partikül(parçacık). Aynı dxt'yi çok kez oynatarak yapılan efekttir. Örneğin; minör, cure falan...



Bilboard: Tek bir resimdir. Nereye bakarsanız resim de size bakar. Örneğin; fire blast(mage 35 skili) vb.



Mesh: n3shape dosyası kullanılarak yapılan efekttir. 3D obje ile yapılan efekttir. Yani clientınızdaki object klasöründeki dosyaları da kullanabilirsiniz. :) Örneğin; light feet, mage ve rogue 62 master skili...



Ground: Bu da tek resimdir. 2 boyutludur, yere yapışıktır. Örneğin: İnferno'daki altta çıkan kuru kafa, 1920 healdeki yerde çıkan halka vs...



--New Bundle: fx klasöründe bulunan .fxpart ları okuyarak listeler ve bunları ekranda görmemizi sağlar. Ayrıca farklı .fxpartları birleştirerek yeni efektler yapmamıza olanak sağlar. Dosyaları .fxbundle ve .fxb(oyun dosyası) olarak kaydeder.



Not: Örnek video, programı tam anlamıyla anlatmaz sadece örnektir. Birçok şeyi deneme yanılmayla çözebilirsiniz.







Edit: Arkadaşlar verdiğim linkteki editoru kullanırsanız sorun yaşamazsınız.



LINK: ***Hidden content cannot be quoted.***






Teşekkürler