CUCEKO.NET ▌ 83/1 PK FARM SERVER ▌ FULL İTEM BAŞLANGIÇ ▌ OFFICIAL: 29.03.2024 / SAAT 22:000
Cuceko
Cuceko

FX Editor Kullanımı - Örnek Effect Yapımı

  •         

            

            

            

            

  • HyperFilter | DoS Protection | DDoS Protection | DoS Mitigation | DDoS Mitigation | AntiDoS | AntiDDoS | Proxy Shielding
H Çevrimdışı

hayalc

Kayıtlı Üye
11 Mayıs 2012
337
5
18
Merhaba. Nedense Noahsystem editorleri pek kullanılmıyor, fazla kurcalayan yok sanıyorum bu yüzden yeni şeyler çıkması adına size kendi efektinizi nasıl yapacağınızı örnek efekt yapma video ile anlatmaya çalışacağım. Videoyu izlemeye başlamadan önce bilmeniz gereken bir takım şeyler var, onlardan bahsedeyim;



1. Eğer önceden N3FXE Editorü kurcaladıysanız biraz farklı gelebilir çünkü program arayüzünde biraz farklılık yapmak zorunda kaldım bazı pencereler ekrana sığmıyordu, koordinasyon sıkıntıları vardı ve program ilk açıldığında hata falan veriyordu. O sıkıntılar artık yok. Dili İngilizcedir, Koreceden İngilizceye çevrildiğinden hatalar olabilir.



2. Programda iki özelliği kullanacağız bunlar Part ve Bundle menüleri.



--New Part: Yeni efektler yapmamızı sağlayan seçeneklerin bulunduğu menüdür. Bu menüde 4 seçenek var; Particle, Bilboard, Mesh ve Ground. Kaydedilen dosyaların uzantısı .fxpart'dır.



Particle: Yani partikül(parçacık). Aynı dxt'yi çok kez oynatarak yapılan efekttir. Örneğin; minör, cure falan...



Bilboard: Tek bir resimdir. Nereye bakarsanız resim de size bakar. Örneğin; fire blast(mage 35 skili) vb.



Mesh: n3shape dosyası kullanılarak yapılan efekttir. 3D obje ile yapılan efekttir. Yani clientınızdaki object klasöründeki dosyaları da kullanabilirsiniz. :) Örneğin; light feet, mage ve rogue 62 master skili...



Ground: Bu da tek resimdir. 2 boyutludur, yere yapışıktır. Örneğin: İnferno'daki altta çıkan kuru kafa, 1920 healdeki yerde çıkan halka vs...



--New Bundle: fx klasöründe bulunan .fxpart ları okuyarak listeler ve bunları ekranda görmemizi sağlar. Ayrıca farklı .fxpartları birleştirerek yeni efektler yapmamıza olanak sağlar. Dosyaları .fxbundle ve .fxb(oyun dosyası) olarak kaydeder.



Not: Örnek video, programı tam anlamıyla anlatmaz sadece örnektir. Birçok şeyi deneme yanılmayla çözebilirsiniz.







Edit: Arkadaşlar verdiğim linkteki editoru kullanırsanız sorun yaşamazsınız.



LINK:
Gizli içerik
Bu içeriği görmek için cevap yazmalısınız.


 
C Çevrimdışı
8 Eylül 2012
1,359
5
38
31
Cevap: FX Editor Kullanımı - Örnek Effect Yapımı



Merhaba. Nedense Noahsystem editorleri pek kullanılmıyor, fazla kurcalayan yok sanıyorum bu yüzden yeni şeyler çıkması adına size kendi efektinizi nasıl yapacağınızı örnek efekt yapma video ile anlatmaya çalışacağım. Videoyu izlemeye başlamadan önce bilmeniz gereken bir takım şeyler var, onlardan bahsedeyim;



1. Eğer önceden N3FXE Editorü kurcaladıysanız biraz farklı gelebilir çünkü program arayüzünde biraz farklılık yapmak zorunda kaldım bazı pencereler ekrana sığmıyordu, koordinasyon sıkıntıları vardı ve program ilk açıldığında hata falan veriyordu. O sıkıntılar artık yok. Dili İngilizcedir, Koreceden İngilizceye çevrildiğinden hatalar olabilir.



2. Programda iki özelliği kullanacağız bunlar Part ve Bundle menüleri.



--New Part: Yeni efektler yapmamızı sağlayan seçeneklerin bulunduğu menüdür. Bu menüde 4 seçenek var; Particle, Bilboard, Mesh ve Ground. Kaydedilen dosyaların uzantısı .fxpart'dır.



Particle: Yani partikül(parçacık). Aynı dxt'yi çok kez oynatarak yapılan efekttir. Örneğin; minör, cure falan...



Bilboard: Tek bir resimdir. Nereye bakarsanız resim de size bakar. Örneğin; fire blast(mage 35 skili) vb.



Mesh: n3shape dosyası kullanılarak yapılan efekttir. 3D obje ile yapılan efekttir. Yani clientınızdaki object klasöründeki dosyaları da kullanabilirsiniz. :) Örneğin; light feet, mage ve rogue 62 master skili...



Ground: Bu da tek resimdir. 2 boyutludur, yere yapışıktır. Örneğin: İnferno'daki altta çıkan kuru kafa, 1920 healdeki yerde çıkan halka vs...



--New Bundle: fx klasöründe bulunan .fxpart ları okuyarak listeler ve bunları ekranda görmemizi sağlar. Ayrıca farklı .fxpartları birleştirerek yeni efektler yapmamıza olanak sağlar. Dosyaları .fxbundle ve .fxb(oyun dosyası) olarak kaydeder.



Not: Örnek video, programı tam anlamıyla anlatmaz sadece örnektir. Birçok şeyi deneme yanılmayla çözebilirsiniz.







LINK: ***Hidden content cannot be quoted.***






Ekranı yan çevirmek gerekiyor bunu kullanabilmek için uğraşması zor bir durum :)
 
M Çevrimdışı

moylin

Kayıtlı Üye
16 Nisan 2012
205
0
16
32
Cevap: FX Editor Kullanımı - Örnek Effect Yapımı



+++++++++++++++++++++++++++c
 
K Çevrimdışı

kkaan12

Kayıtlı Üye
4 Aralık 2013
355
0
16
31
Cevap: FX Editor Kullanımı - Örnek Effect Yapımı



adam balık vermemiş balık tutmayi ogretmiş tesekuler
 
R Çevrimdışı

rex632

Yeni Cüce
7 Aralık 2015
1
0
1
31
Cevap: FX Editor Kullanımı - Örnek Effect Yapımı



OC EMRAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
 
F Çevrimdışı

ForAngeL

Kayıtlı Üye
27 Ocak 2014
54
0
6
29
Cevap: FX Editor Kullanımı - Örnek Effect Yapımı



teşekkürler
 
K Çevrimdışı

Karaeski

Kayıtlı Üye
8 Mart 2012
387
0
16
33
Cevap: FX Editor Kullanımı - Örnek Effect Yapımı



teşekkürler