⏩ OldSchoolKO ✅ | " VALHALLA " 2.000.000 TL ÖDÜL ⭐ 3 YIL ARADAN SONRA ✅ v.1098 MYKO EFSANESİ ⚔ OFFICIAL 17.05.2024 - 21:00 ⏪
Cuceko

FX Editor Kullanımı - Örnek Effect Yapımı

  •         

            

            

            

            

  • HyperFilter | DoS Protection | DDoS Protection | DoS Mitigation | DDoS Mitigation | AntiDoS | AntiDDoS | Proxy Shielding
B Çevrimdışı

b2121

Kayıtlı Üye
14 Mayıs 2016
778
0
16
34
Cevap: FX Editor Kullanımı - Örnek Effect Yapımı



wwwwwwwwwwwwwwwwqwwqw
 
O Çevrimdışı

ozqurxD

Kayıtlı Üye
28 Eylül 2016
32
0
6
30
Cevap: FX Editor Kullanımı - Örnek Effect Yapımı



tyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
 
S Çevrimdışı

squib035

Kayıtlı Üye
19 Kasım 2013
99
0
6
27
Merhaba. Nedense Noahsystem editorleri pek kullanılmıyor, fazla kurcalayan yok sanıyorum bu yüzden yeni şeyler çıkması adına size kendi efektinizi nasıl yapacağınızı örnek efekt yapma video ile anlatmaya çalışacağım. Videoyu izlemeye başlamadan önce bilmeniz gereken bir takım şeyler var, onlardan bahsedeyim;



1. Eğer önceden N3FXE Editorü kurcaladıysanız biraz farklı gelebilir çünkü program arayüzünde biraz farklılık yapmak zorunda kaldım bazı pencereler ekrana sığmıyordu, koordinasyon sıkıntıları vardı ve program ilk açıldığında hata falan veriyordu. O sıkıntılar artık yok. Dili İngilizcedir, Koreceden İngilizceye çevrildiğinden hatalar olabilir.



2. Programda iki özelliği kullanacağız bunlar Part ve Bundle menüleri.



--New Part: Yeni efektler yapmamızı sağlayan seçeneklerin bulunduğu menüdür. Bu menüde 4 seçenek var; Particle, Bilboard, Mesh ve Ground. Kaydedilen dosyaların uzantısı .fxpart'dır.



Particle: Yani partikül(parçacık). Aynı dxt'yi çok kez oynatarak yapılan efekttir. Örneğin; minör, cure falan...



Bilboard: Tek bir resimdir. Nereye bakarsanız resim de size bakar. Örneğin; fire blast(mage 35 skili) vb.



Mesh: n3shape dosyası kullanılarak yapılan efekttir. 3D obje ile yapılan efekttir. Yani clientınızdaki object klasöründeki dosyaları da kullanabilirsiniz. :) Örneğin; light feet, mage ve rogue 62 master skili...



Ground: Bu da tek resimdir. 2 boyutludur, yere yapışıktır. Örneğin: İnferno'daki altta çıkan kuru kafa, 1920 healdeki yerde çıkan halka vs...



--New Bundle: fx klasöründe bulunan .fxpart ları okuyarak listeler ve bunları ekranda görmemizi sağlar. Ayrıca farklı .fxpartları birleştirerek yeni efektler yapmamıza olanak sağlar. Dosyaları .fxbundle ve .fxb(oyun dosyası) olarak kaydeder.



Not: Örnek video, programı tam anlamıyla anlatmaz sadece örnektir. Birçok şeyi deneme yanılmayla çözebilirsiniz.



[media]http://www.youtube.com/watch?v=mGnDogTCCqA[/media]



[B]Edit: Arkadaşlar verdiğim linkteki editoru kullanırsanız sorun yaşamazsınız.[/B]



[U][SIZE=3]LINK:[/SIZE][/U] [B]***Hidden content cannot be quoted.***[/B]
 
A Çevrimdışı

asdrewsa

Yeni Cüce
11 Haziran 2015
4
0
1
33
Merhaba. Nedense Noahsystem editorleri pek kullanılmıyor, fazla kurcalayan yok sanıyorum bu yüzden yeni şeyler çıkması adına size kendi efektinizi nasıl yapacağınızı örnek efekt yapma video ile anlatmaya çalışacağım. Videoyu izlemeye başlamadan önce bilmeniz gereken bir takım şeyler var, onlardan bahsedeyim;



1. Eğer önceden N3FXE Editorü kurcaladıysanız biraz farklı gelebilir çünkü program arayüzünde biraz farklılık yapmak zorunda kaldım bazı pencereler ekrana sığmıyordu, koordinasyon sıkıntıları vardı ve program ilk açıldığında hata falan veriyordu. O sıkıntılar artık yok. Dili İngilizcedir, Koreceden İngilizceye çevrildiğinden hatalar olabilir.



2. Programda iki özelliği kullanacağız bunlar Part ve Bundle menüleri.



--New Part: Yeni efektler yapmamızı sağlayan seçeneklerin bulunduğu menüdür. Bu menüde 4 seçenek var; Particle, Bilboard, Mesh ve Ground. Kaydedilen dosyaların uzantısı .fxpart'dır.



Particle: Yani partikül(parçacık). Aynı dxt'yi çok kez oynatarak yapılan efekttir. Örneğin; minör, cure falan...



Bilboard: Tek bir resimdir. Nereye bakarsanız resim de size bakar. Örneğin; fire blast(mage 35 skili) vb.



Mesh: n3shape dosyası kullanılarak yapılan efekttir. 3D obje ile yapılan efekttir. Yani clientınızdaki object klasöründeki dosyaları da kullanabilirsiniz. :) Örneğin; light feet, mage ve rogue 62 master skili...



Ground: Bu da tek resimdir. 2 boyutludur, yere yapışıktır. Örneğin: İnferno'daki altta çıkan kuru kafa, 1920 healdeki yerde çıkan halka vs...



--New Bundle: fx klasöründe bulunan .fxpart ları okuyarak listeler ve bunları ekranda görmemizi sağlar. Ayrıca farklı .fxpartları birleştirerek yeni efektler yapmamıza olanak sağlar. Dosyaları .fxbundle ve .fxb(oyun dosyası) olarak kaydeder.



Not: Örnek video, programı tam anlamıyla anlatmaz sadece örnektir. Birçok şeyi deneme yanılmayla çözebilirsiniz.



[media]http://www.youtube.com/watch?v=mGnDogTCCqA[/media]



[B]Edit: Arkadaşlar verdiğim linkteki editoru kullanırsanız sorun yaşamazsınız.[/B]



[U][SIZE=3]LINK:[/SIZE][/U] [B]***Hidden content cannot be quoted.***[/B]