⏩ OldSchoolKO ✅ | " VALHALLA " 2.000.000 TL ÖDÜL ⭐ 3 YIL ARADAN SONRA ✅ v.1098 MYKO EFSANESİ ⚔ OFFICIAL 17.05.2024 - 21:00 ⏪
Cuceko

FX Editor Kullanımı - Örnek Effect Yapımı

  •         

            

            

            

            

  • HyperFilter | DoS Protection | DDoS Protection | DoS Mitigation | DDoS Mitigation | AntiDoS | AntiDDoS | Proxy Shielding
B Çevrimdışı

boswer

Kayıtlı Üye
3 Kasım 2015
64
0
6
29
Cevap: FX Editor Kullanımı - Örnek Effect Yapımı



teşekkürler kardeşim
 
V Çevrimdışı

vsolmaz

Kayıtlı Üye
25 Nisan 2014
64
0
6
44
Cevap: FX Editor Kullanımı - Örnek Effect Yapımı



++++++++++++++++++++++++++
 
H Çevrimdışı

HQQ

Kayıtlı Üye
16 Ocak 2015
356
0
16
33
Cevap: FX Editor Kullanımı - Örnek Effect Yapımı



qwdqwdqwdqwdqwdqwdqwdqwdqwdqwdqwdqwdqwdqwdqwd
 
S Çevrimdışı

sanwa

Kayıtlı Üye
28 Kasım 2013
38
0
6
32
Cevap: FX Editor Kullanımı - Örnek Effect Yapımı



asdadasdasdasdasdsadas
 
S Çevrimdışı
20 Eylül 2013
1,027
1
38
34
Cevap: FX Editor Kullanımı - Örnek Effect Yapımı



teşekkürler [h=2]FX Editor Kullanımı - Örnek Effect Yapımı[/h]
 
O Çevrimdışı

OlimpiA

Kayıtlı Üye
27 Nisan 2013
221
0
16
34
Cevap: FX Editor Kullanımı - Örnek Effect Yapımı



teşekkürler
 
V Çevrimdışı

vipshow

Kayıtlı Üye
2 Eylül 2016
253
0
16
36
Cevap: FX Editor Kullanımı - Örnek Effect Yapımı



++++++++++++++
 
O Çevrimdışı

os1man

Yeni Cüce
12 Temmuz 2016
11
0
1
34
Cevap: FX Editor Kullanımı - Örnek Effect Yapımı



SAĞOLLLL
 
N Çevrimdışı

Neojima98

Kayıtlı Üye
12 Temmuz 2014
127
0
16
27
Cevap: FX Editor Kullanımı - Örnek Effect Yapımı



rewqqqqq
Merhaba. Nedense Noahsystem editorleri pek kullanılmıyor, fazla kurcalayan yok sanıyorum bu yüzden yeni şeyler çıkması adına size kendi efektinizi nasıl yapacağınızı örnek efekt yapma video ile anlatmaya çalışacağım. Videoyu izlemeye başlamadan önce bilmeniz gereken bir takım şeyler var, onlardan bahsedeyim;



1. Eğer önceden N3FXE Editorü kurcaladıysanız biraz farklı gelebilir çünkü program arayüzünde biraz farklılık yapmak zorunda kaldım bazı pencereler ekrana sığmıyordu, koordinasyon sıkıntıları vardı ve program ilk açıldığında hata falan veriyordu. O sıkıntılar artık yok. Dili İngilizcedir, Koreceden İngilizceye çevrildiğinden hatalar olabilir.



2. Programda iki özelliği kullanacağız bunlar Part ve Bundle menüleri.



--New Part: Yeni efektler yapmamızı sağlayan seçeneklerin bulunduğu menüdür. Bu menüde 4 seçenek var; Particle, Bilboard, Mesh ve Ground. Kaydedilen dosyaların uzantısı .fxpart'dır.



Particle: Yani partikül(parçacık). Aynı dxt'yi çok kez oynatarak yapılan efekttir. Örneğin; minör, cure falan...



Bilboard: Tek bir resimdir. Nereye bakarsanız resim de size bakar. Örneğin; fire blast(mage 35 skili) vb.



Mesh: n3shape dosyası kullanılarak yapılan efekttir. 3D obje ile yapılan efekttir. Yani clientınızdaki object klasöründeki dosyaları da kullanabilirsiniz. :) Örneğin; light feet, mage ve rogue 62 master skili...



Ground: Bu da tek resimdir. 2 boyutludur, yere yapışıktır. Örneğin: İnferno'daki altta çıkan kuru kafa, 1920 healdeki yerde çıkan halka vs...



--New Bundle: fx klasöründe bulunan .fxpart ları okuyarak listeler ve bunları ekranda görmemizi sağlar. Ayrıca farklı .fxpartları birleştirerek yeni efektler yapmamıza olanak sağlar. Dosyaları .fxbundle ve .fxb(oyun dosyası) olarak kaydeder.



Not: Örnek video, programı tam anlamıyla anlatmaz sadece örnektir. Birçok şeyi deneme yanılmayla çözebilirsiniz.







Edit: Arkadaşlar verdiğim linkteki editoru kullanırsanız sorun yaşamazsınız.



LINK: ***Hidden content cannot be quoted.***