Perfect Women Tie Quality Assurance

snegakel

Yeni Cüce
Kayıtlı Üye
Reaction score
0
Patchwork Madras. Ik zou zeggen dat ze een GTH (naar de hel) stylen echt een soort van broek.

Toor windowyou'll buurt inscrivezVous nodig thatcreate nieuwe AccountAll duurt het is een gebruikersnaam en wachtwoord.

mijn zoekopdracht beperken tot / r / malefashionadviceuse de volgende zoekparameters om uw resultaten te beperken: zie de FAQ voor meer informatie.

broek, die moet

springen subreddits van contentmy

Iets meer dan dat en je moet voorzichtig zijn met de pasvorm en het dragen van kleding met hem te zijn. Ik heb geprobeerd om de drie beelden die ik denk dat de quilt ziet er geweldig uit, omdat de vorm en de stijl is wonderful weer te geven.

Â*** Ik madras patchwork als dat kan redelijk goed worden gebruikt in een preparaat met een zeer korte kruis ish korte jurk (ik denk dat een beetje korter zou nog beter zijn).

De plooien in dit pair en wat ik veronderstel zou zijn een relatief grote aanpassing zou niet gaan voor een mij. Maar de stijl ISN per se off limits.

Ik wilde altijd al babykleertjes naaien als ik me kan herinneren. Toen ik six jaar oud was, mijn moeder was en liet me in het huis. Toen ze kwam, stond ik haar naaimachine, en ik kreeg te horen dat volledig met rust laten met mijn vinger onder de voet en de naald door mijn vinger. Ze besloot dat het tijd was voor mij om enseara naaien. Ik heb altijd van baby's en baby kleding. Ik maakte mijn eerste jurk voor mij toen ik 8 jaar was. Toen ik mijn eerste dochter in 1973, werd de race naaien voor haar. Ik wilde altijd al om te ontwerpen. Maak de productie is nooit mijn vreugde geweest, maar ik denk niet genieten van het nemen van de eerste steekproef.

Een lijn, genaamd Maria Louise en de originele Martha minatures. De oudste is gegolfde jurken van de meisjes en dat is wat ik begonnen met het maken. Onze lijn is genoemd Bell. In 1990, slechts een bedrijf, Joseph Liefde, gemaakte jurken voor mollige meisjes. Houdt van het ontvangen van de pensioengerechtigde leeftijd en plotseling gesloten en deed Chubby jurken. We begonnen met een lijn genaamd Daydream en verkocht aan een groep winkelketens in Noord-en Zuid-Carolina. Dat is wanneer we echt gegroeid. Het was een traditionele jurk die is geïnspireerd op een lijn genaamd Child vrijdag. Toen we kwamen met deze lijn Chubby, binnen 2 jaar, waren er veel bedrijven die zijn begonnen om dit te doen.

eleven Pensezvous banen tegenwoordig in de mode-industrie of het bedrijfsleven moeten meer slagen van een kunstenaar als wreedheid?

10 ontwerper (s) Qu'estce of merk (en) de meeste invloed op je als een creatieve pro?

Mijn doel is 100% baby-en kindermode. Ik hou van de prachtige kleding voor kinderen. Ik ben een grote fan van traditionele kleding en ik ben geen fan van de nieuwe kleding die baby's en jonge kinderen als volwassenen. Ik maakte kleren voor 26 jaar, alleen maar omdat er geen lof voor het ontwerp, als ik moest het zelf doen. Nu doe ik al mijn producten naar Midden-Amerika en China.

Eenmaal voltooid, het interview zal worden volledig gepubliceerd op onze site en u bent welkom om naar onze web page zou zijn.

Ik ben op zoek naar de mode-ontwerpers, bloggers, fabrikanten, textielbedrijven, marketeers, adverteerders en andere professionals uit de industrie mode in het hele land en het interviewen van vertegenwoordigers identificeren van elk bedrijf lange artikelen above mode scholen. Gesprekken zijn diseados om perspectief van aspirant modeprofessionals en ontwerp in de lopende werkzaamheden in de industrie te geven, welke vaardigheden werkgevers het meest waarderen pictureto van inwendige overbrengen dat er vele rollen die ingevuld kunnen worden (of gemaakt), niet alleen uitgegroeid tot een ontwerper of aannemer werken voor een substantial profile label.

four Hoe om vooruitgang te boeken in de carrière van de tijd?

Ja. Ik heb geprobeerd om een ​​baan te krijgen bij een bedrijf in Californië om freelancer te ontwerpen. Ze zeiden dat ze waren geïnteresseerd en stuurde me monsters. De eigenaar van het bedrijf Marthas minatures nooit met me praten via de telefoon na het ontvangen van de jurken die ze had ontworpen. Ik kreeg eindelijk zijn secretaresse om me te vertellen wat ze kregen. Ongeveer een jaar later on, zag ik mijn tekeningen met de naam Martha minatures huid van kinderen winkel in mijn stad. Ik begon mijn bedrijf en ik besloot om het zelf te produceren. Ik begon met twee naaimachines in mijn lobby. Zes maanden later on kocht ik een oude stacaravan en gestript en begon met de productie van deze trailer. Het volgende jaar kocht ik een tweede en zag deze afschuwelijke in mijn tuin, maar ik was op een missie. We waren in een trailer en druk naad levering op de andere. In 1990 huurden we een nieuwe vertegenwoordiger voor ons in een grootwinkelbedrijf te zetten. We hebben een gebouw van seven.500 vierkante meter en nog steeds vandaag de dag gebouwd.

Het kost tijd. Dit is een keiharde business enterprise. Er is veel concurrentie. Er zijn ook een heleboel van de handel gaan vuile met andere bedrijven het stelen van uw ideeën. U kunt komen met iets nieuws, we hebben een nieuwe lijn genaamd Girl girley. Niemand anders had zoiets op de markt. In twee jaar tijd al mijn concurrenten deden hun uiterste dezelfde lijnen.

Baby's en Nios Ontwerp van de Manier

Ik denk dat je moet alles wat je kunt. Mijn opleiding na de middelbare school, was een online business college. Ik werkte als directiesecretaresse en ik wist dat ik was van approach om deze vaardigheden te gebruiken. Ik gebruikte alles wat ik geleerd heb in mijn zaken Labasa. Hou van de indeling modellen. Ik kan mezelf verliezen in het. Ik denk dat de sleutel is om een ​​visie en verbeelding, en de mogelijkheid om de stof te nemen en zet ze samen met hun ideeën hebben.

two Wat is je doel in de industrie?

Geri
Üst Alt
Reklam
Reklam