Cevap: TS MOB ATACK SORUNU teşekkürler
S Çevrimdışı Sexdebax Kayıtlı Üye 16 Aralık 2015 109 0 16 34 14 Şubat 2016 #21 Cevap: TS MOB ATACK SORUNU teşekkürler
W Çevrimdışı we1982 Kayıtlı Üye 30 Nisan 2012 305 0 16 42 16 Şubat 2016 #22 Cevap: TS MOB ATACK SORUNU :mail::mail::mail::mail::mail::mail::mail:
Y Çevrimdışı YNG 14 Nisan 2012 1,881 3 38 37 24 Şubat 2016 #23 Cevap: TS MOB ATACK SORUNU Millet Çoşmuş yine..
T Çevrimdışı twisted Kayıtlı Üye 14 Aralık 2015 171 0 16 37 25 Şubat 2016 #24 Cevap: TS MOB ATACK SORUNU thank you
C Çevrimdışı CerfiN Kayıtlı Üye 9 Mart 2016 467 0 16 34 15 Mart 2016 #25 Cevap: TS MOB ATACK SORUNU teşekkğürler
F Çevrimdışı FLackh Kayıtlı Üye 28 Mart 2012 382 0 16 34 16 Mart 2016 #26 Cevap: TS MOB ATACK SORUNU teşekkürler...
E Çevrimdışı ErronBlack Kayıtlı Üye 18 Nisan 2013 342 10 18 33 16 Mart 2016 #27 Cevap: TS MOB ATACK SORUNU Teşekkürler
E Çevrimdışı efsane 2 Nisan 2013 1,341 0 36 43 17 Mart 2016 #28 Cevap: TS MOB ATACK SORUNU bu kodu nerden aratıp bulucaz peki
H Çevrimdışı HakanCOSKUN Kayıtlı Üye 20 Mart 2012 815 1 18 32 27 Mart 2016 #29 Cevap: TS MOB ATACK SORUNU teşekkürler
A Çevrimdışı asilkan Kayıtlı Üye 17 Mart 2016 324 2 18 43 1 Nisan 2016 #30 Cevap: TS MOB ATACK SORUNU sorun halka devam ediyor düzgün bir kod versenizde yararlansak
E Çevrimdışı EnjoyWithMe Kayıtlı Üye 10 Ocak 2015 138 0 16 33 9 Nisan 2016 #31 Cevap: TS MOB ATACK SORUNU saol
H Çevrimdışı huber98741 Kayıtlı Üye 24 Haziran 2014 440 0 16 29 10 Nisan 2016 #32 Cevap: TS MOB ATACK SORUNU sağol krdeş
A Çevrimdışı asilkan Kayıtlı Üye 17 Mart 2016 324 2 18 43 24 Nisan 2016 #33 Cevap: TS MOB ATACK SORUNU arkadaşın demek istediği konu game serverdan void CAISocket::RecvNpcAttack(Packet & pkt) { CNpc * pAttacker; Unit * pTarget; uint16 sAttackerID, sTargetID; int16 sDamage; uint8 bResult = ATTACK_FAIL; pkt >> sAttackerID >> sTargetID; pAttacker = g_pMain->GetNpcPtr(sAttackerID); pTarget = g_pMain->GetUnitPtr(sTargetID); if (pAttacker == nullptr || pAttacker->isPlayer() || pTarget == nullptr || pTarget -> isBlinking() || pAttacker->isDead() || pTarget->isDead() || TO_USER(pTarget)->isTransformed() || (TO_USER(pTarget)->isTransformed() && TO_NPC(pAttacker)->GetDamage(TO_USER(pTarget)) != 1)) return; bu olayı uygularsanız ts sorurunu haletmiş olursunuz.
Cevap: TS MOB ATACK SORUNU arkadaşın demek istediği konu game serverdan void CAISocket::RecvNpcAttack(Packet & pkt) { CNpc * pAttacker; Unit * pTarget; uint16 sAttackerID, sTargetID; int16 sDamage; uint8 bResult = ATTACK_FAIL; pkt >> sAttackerID >> sTargetID; pAttacker = g_pMain->GetNpcPtr(sAttackerID); pTarget = g_pMain->GetUnitPtr(sTargetID); if (pAttacker == nullptr || pAttacker->isPlayer() || pTarget == nullptr || pTarget -> isBlinking() || pAttacker->isDead() || pTarget->isDead() || TO_USER(pTarget)->isTransformed() || (TO_USER(pTarget)->isTransformed() && TO_NPC(pAttacker)->GetDamage(TO_USER(pTarget)) != 1)) return; bu olayı uygularsanız ts sorurunu haletmiş olursunuz.
A Çevrimdışı asilkan Kayıtlı Üye 17 Mart 2016 324 2 18 43 24 Nisan 2016 #34 Cevap: TS MOB ATACK SORUNU void CAISocket::RecvNpcAttack(Packet & pkt) { CNpc * pAttacker; Unit * pTarget; uint16 sAttackerID, sTargetID; int16 sDamage; uint8 bResult = ATTACK_FAIL; pkt >> sAttackerID >> sTargetID; pAttacker = g_pMain->GetNpcPtr(sAttackerID); pTarget = g_pMain->GetUnitPtr(sTargetID); if (pAttacker == nullptr || pAttacker->isPlayer() || pTarget == nullptr || pTarget -> isBlinking() || pAttacker->isDead() || pTarget->isDead() || TO_USER(pTarget)->isTransformed() || (TO_USER(pTarget)->isTransformed() && TO_NPC(pAttacker)->GetDamage(TO_USER(pTarget)) != 1)) return; // TODO: Wrap this up into its own virtual method sDamage = pAttacker->GetDamage(pTarget); if (sDamage > 0) { pTarget->HpChange(-(sDamage), pAttacker); if (pTarget->isDead()) bResult = ATTACK_TARGET_DEAD; else bResult = ATTACK_SUCCESS; // Every hit takes a little of the defender's armour durability. if (pTarget->isPlayer()) TO_USER(pTarget)->ItemWoreOut(DEFENCE, sDamage); } Packet result(WIZ_ATTACK, uint8(LONG_ATTACK)); result << bResult << sAttackerID << sTargetID; pAttacker->SendToRegion(&result); }
Cevap: TS MOB ATACK SORUNU void CAISocket::RecvNpcAttack(Packet & pkt) { CNpc * pAttacker; Unit * pTarget; uint16 sAttackerID, sTargetID; int16 sDamage; uint8 bResult = ATTACK_FAIL; pkt >> sAttackerID >> sTargetID; pAttacker = g_pMain->GetNpcPtr(sAttackerID); pTarget = g_pMain->GetUnitPtr(sTargetID); if (pAttacker == nullptr || pAttacker->isPlayer() || pTarget == nullptr || pTarget -> isBlinking() || pAttacker->isDead() || pTarget->isDead() || TO_USER(pTarget)->isTransformed() || (TO_USER(pTarget)->isTransformed() && TO_NPC(pAttacker)->GetDamage(TO_USER(pTarget)) != 1)) return; // TODO: Wrap this up into its own virtual method sDamage = pAttacker->GetDamage(pTarget); if (sDamage > 0) { pTarget->HpChange(-(sDamage), pAttacker); if (pTarget->isDead()) bResult = ATTACK_TARGET_DEAD; else bResult = ATTACK_SUCCESS; // Every hit takes a little of the defender's armour durability. if (pTarget->isPlayer()) TO_USER(pTarget)->ItemWoreOut(DEFENCE, sDamage); } Packet result(WIZ_ATTACK, uint8(LONG_ATTACK)); result << bResult << sAttackerID << sTargetID; pAttacker->SendToRegion(&result); }
R Çevrimdışı rezafadhil Kayıtlı Üye 30 Aralık 2012 68 0 6 2 Mayıs 2016 #35 Cevap: TS MOB ATACK SORUNU Teşekkürler
M Çevrimdışı MrAkyldrms Kayıtlı Üye 25 Temmuz 2015 422 0 16 28 29 Mayıs 2016 #36 Cevap: TS MOB ATACK SORUNU Teşekkürler
B Çevrimdışı badginga Kayıtlı Üye 29 Ağustos 2012 327 0 16 9 Haziran 2016 #37 Cevap: TS MOB ATACK SORUNU +++++++++++++++++++++++++
A Çevrimdışı ArdreamPower Kayıtlı Üye 5 Eylül 2013 711 4 18 30 17 Haziran 2016 #38 Cevap: TS MOB ATACK SORUNU eywwwww
A Çevrimdışı ABZ Kayıtlı Üye 10 Temmuz 2016 63 0 6 68 15 Ekim 2016 #39 Cevap: TS MOB ATACK SORUNU Adamsın
X Çevrimdışı xcresas Kayıtlı Üye 12 Mart 2014 387 1 18 34 1 Kasım 2016 #40 Cevap: TS MOB ATACK SORUNU Teşekkürler