⏩ OldSchoolKO ✅ | " VALHALLA " 2.000.000 TL ÖDÜL ⭐ 3 YIL ARADAN SONRA ✅ v.1098 MYKO EFSANESİ ⚔ OFFICIAL 17.05.2024 - 21:00 ⏪
Cuceko

18xx ALLY KODLARI

  •         

            

            

            

            

  • HyperFilter | DoS Protection | DDoS Protection | DoS Mitigation | DDoS Mitigation | AntiDoS | AntiDDoS | Proxy Shielding
T Çevrimdışı
3 Mart 2013
870
136
43
28
Gizli içerik
Bu içeriği görmek için cevap yazmalısınız.
Arkadaşlar yalnız geliştirilmeye açıktır şöyle bir sorunu var ally atarken kabul etme isteği felan yollamıyor direkt alıyor 0dan yazmadım fakat baya bi düzenledim burada takıldım bilen varsa yada düzenleyebilen iletirse paylaşırsa sevinirim tekrardan kolay gelsin

 
I Çevrimdışı

IndianaPOLIS

Kayıtlı Üye
16 Kasım 2014
427
5
18
29
Cevap: 18xx ALLY KODLARI



1453'ün alliance kodları bunlar ve hatalı kodlar bunlarla çalışmaz çalışsada bir çok bugla karşılaşırsınız.
 
T Çevrimdışı
3 Mart 2013
870
136
43
28
Cevap: 18xx ALLY KODLARI



18xx serverda denendi sorunsuz çalışıyordur. Tek sorunu kabul etme mesaji gelmiyordur. Bu kadar bilgili iseniz neyin nerde oldugunu biliyorsaniz siz paylaşın forumda yararlansin
 
I Çevrimdışı

IndianaPOLIS

Kayıtlı Üye
16 Kasım 2014
427
5
18
29
Cevap: 18xx ALLY KODLARI



Sorunsuz çalışıyor mu ? Peki dediğimi deneyin kendiniz ally'den çıkın pelerininiz düşer ve buga girer.

kendini allyden atarsın pelerinin gider daha bir çok bug :) bu işleri biliyoruz bilmesek yanlış yorum yapmayız.
 
T Çevrimdışı
3 Mart 2013
870
136
43
28
Cevap: 18xx ALLY KODLARI



Onu ayarlayip verdim işte ustunde duzenleme yaptim diye bosuna demiyorum dis atinca normalde direkt atiyordu simdi onaylamali atiyor gelistirilmeye acik paylastim fakat ya eleştiri veya yararlanmak için bakiyor herkes neyse eger hata aliyorsaniz skypeden ekleyin halledelim burda kimseyi yalnis yoneltecek durumda değilim
 
I Çevrimdışı

IndianaPOLIS

Kayıtlı Üye
16 Kasım 2014
427
5
18
29
Cevap: 18xx ALLY KODLARI



Ben asla eleştirmyorum paylaşım güzel ama dediğim gibi hatalı yerler hala var.
 
Đ Çevrimdışı
25 Aralık 2012
32
0
6
47
Cevap: 18xx ALLY KODLARI



Sorunsuz çalışıyor mu ? Peki dediğimi deneyin kendiniz ally'den çıkın pelerininiz düşer ve buga girer.

kendini allyden atarsın pelerinin gider daha bir çok bug :) bu işleri biliyoruz bilmesek yanlış yorum yapmayız.



kod hataları var abisi (( : tabiki düşer pelerin -1 değerine düşürüyor scape çünkü hatta biyerdede bi hata vardı üst clanının pelerininde -1 değere düşürüp pelerini gidiyordu
 
Đ Çevrimdışı
25 Aralık 2012
32
0
6
47
Cevap: 18xx ALLY KODLARI



void CKnightsManager::KnightsAllianceRemove(CUser* pUser, Packet & pkt)

{

if (pUser == nullptr

|| pUser->isDead())

return;



Packet result(WIZ_KNIGHTS_PROCESS, uint8(KNIGHTS_ALLY_REMOVE)); // ally disband



CKnights * pKnights = g_pMain->GetClanPtr(pUser->m_bKnights) , *pTargetKnights = g_pMain->GetClanPtr(pKnights->m_sAlliance);

_KNIGHTS_ALLIANCE * pAlliance = g_pMain->GetAlliancePtr(pKnights->m_sAlliance);

if( pAlliance == nullptr)

{

KnightsAllianceCreate(pUser,pkt);

//->ReloadKnightAndUserRanks();

pAlliance = g_pMain->GetAlliancePtr(pUser->m_bKnights);

}

if(pAlliance != nullptr)

{

CKnights * pKnights1 = g_pMain->GetClanPtr(pAlliance->sMercenaryClan_1),

* pKnights2 = g_pMain->GetClanPtr(pAlliance->sMercenaryClan_2),

* pKnights3 = g_pMain->GetClanPtr(pAlliance->sSubAllianceKnights);



if( pKnights->m_strChief == pUser->GetName() ||

pTargetKnights->m_strChief == pUser->GetName() &&

!pTargetKnights->isInAlliance() &&

pAlliance != nullptr &&

pAlliance->sMainAllianceKnights == pKnights->GetAllianceID() ||

pAlliance->sMercenaryClan_1 == pKnights->m_sIndex ||

pAlliance->sMercenaryClan_2 == pKnights->m_sIndex ||

pAlliance->sSubAllianceKnights == pKnights->m_sIndex)

{

result << uint8(1) << pKnights->m_sAlliance << pUser->m_bKnights << uint16(-1);

pUser->Send(&result);



pTargetKnights->m_sCape = -1;//yanlış !! pTargetKnights->m_sCape//Doğru alt clanın pelerini olsa bile -1 değere düşürüp pelerinini siler relogda geri gelir ama orj de gitmemesi gerek zaten o yüzden -1 değer yanlıştır sadece scape olması gerek karakterin pelerini yoksa zaten siler varsa kendi pelerinini verir





g_pMain->AddDatabaseRequest(result, pUser);

std::string noticeText;

g_pMain->GetServerResource(IDS_REMOVE_KNIGHTS_ALLIANCE, &noticeText, pKnights->GetName().c_str());

pTargetKnights->SendChatAlliance("%s", noticeText.c_str());

if(pKnights1 != nullptr)

pKnights1->SendChatAlliance("%s", noticeText.c_str());

if(pKnights2 != nullptr)

pKnights2->SendChatAlliance("%s", noticeText.c_str());

if(pKnights3 != nullptr)

pKnights3->SendChatAlliance("%s", noticeText.c_str());

}

}

}
 
Đ Çevrimdışı
25 Aralık 2012
32
0
6
47
Cevap: 18xx ALLY KODLARI



gözümle gördüğüm kadarı ilede düzenlenmiş pek bi yanı yok bu kodların (:) herşey olduğu gibi duruyor nette paylaşılan bi source vardı YNG volkanın sanki ondan alınmış gibi