CUCEKO.NET ▌ 83/1 PK FARM SERVER ▌ FULL İTEM BAŞLANGIÇ ▌ OFFICIAL: 29.03.2024 / SAAT 22:000
Cuceko
Cuceko

[Paylaşım]Tüm detaylarıyla Skill oluşturma & düzenleme!

  •         

            

            

            

            

  • HyperFilter | DoS Protection | DDoS Protection | DoS Mitigation | DDoS Mitigation | AntiDoS | AntiDDoS | Proxy Shielding
P Çevrimdışı

PrincesS

Kayıtlı Üye
29 Ocak 2014
217
5
18
33
Merhabalar Ko-Fox Ailesi :)



İçerikten tam anlamıyla yararlanmak için Teşekkür ve Cevap Yazınız.







{Part 1}
>Veritabanı

#1 - "MAGIC" Tablosunu anlama.

#2 - "MAGIC_TYPE" Tablolarını anlama.

#3 - Kendi skillerinizi düzenleme.



{Part 2} >Client

#1b - "Skill_Magic_Main_us.tbl" tablosunu anlama

#2b - "Skill_Magic_Main_us.tbl" tablosunu düzenleme

#3b - "Skill_Magic1-9.tbl" tablolarını anlama




-------------------------------------------------------------------------







{Part 1}>Veritabanı





Gizli içerik
Bu içeriği görmek için cevap yazmalısınız.




Ders 2: MAGIC_TYPE Tablolarını anlama:





Gizli içerik
Bu içeriği görmek için cevap yazmalısınız.
MAGIC_TYPE5:

Genellikle Cure ve res skilleri için kullanılır

Type: Cure tipi. (1 => DoT skiller için ; 2 => Debufflar için ; 3 => Res skilleri için kullanılır)

ExpRecover: Reslenecek exp yüzdesi.

NeedStone: Res için gereken taş sayısını belirtir.



MAGIC_TYPE6:

Dönüşmeler için kullanılır.

Size: Dönüşülecek modelin boyutunu belirtir. (% olarak).

Transform ID: Canavar ya da NPC'nin ID'sini belirtir.

Duration: Dönüşümün süreceği uzunluk.

MaxHP: Dönüşüm sonrası HP'yi belirtir, HP'nin değişmemesini istiyorsanız 0 yapın.

MaxMP: Dönüşüm sonrası MP'yi belirtir, MP'nin değişmemesini istiyorsanız 0 yapın.

Speed: Dönüşüm sonrası yürüme hızını belirtir, yürüme hızının değişmemesini istiyorsanız 0 yapın.

AttackSpeed: 'R' vuruşlarının hızıdır, değişmemesini istiyorsanız 0 yapın.

TotalHit: Oyuncunun bu dönüşümle birlikte yapacağı maksimum damage'i belirtir.

TotalAc: Dönüşüm sonrası AC'yi belirtir, AC'nin değişmemesini istiyorsanız 0 yapın.

TotalHitRate: Dönüşüm sonrası HitRate'i belirtir, HitRate'in değişmemesini istiyorsanız 0 yapın.

TotalEvasionRate: Dönüşüm sonrası EvasionRate'i belirtir, EvasionRate'in değişmemesini istiyorsanız 0 yapın.

TotalFireR: Dönüşüm sonrası Fire Resistance'ı belirtir, Fire Resistance'ın değişmemesini istiyorsanız 0 yapın.

TotalColdR: Dönüşüm sonrası Ice Resistance'ı belirtir, Ice Resistance'ın değişmemesini istiyorsanız 0 yapın.

TotalLightningR: Dönüşüm sonrası Lightning Resistance'ı belirtir, Lightning Resistance'ın değişmemesini istiyorsanız 0 yapın.

TotalMagicR: Dönüşüm sonrası Magic Resistance'ı belirtir, Magic Resistance'ın değişmemesini istiyorsanız 0 yapın.

TotalDeseaseR: Dönüşüm sonrası Disease Resistance'ı belirtir, Disease Resistance'ın değişmemesini istiyorsanız 0 yapın.

TotalPoisonR: Dönüşüm sonrası Poison Resistance'ı belirtir, Poison Resistance'ın değişmemesini istiyorsanız 0 yapın.

Class: Her zaman için 1111.

UserSkillUse: Skilli kullanacak kişi user'sa, 1 olarak ayarlayın, NPC ise 0.

NeedItem: Scroll'un ID'si, 2 normal, 1 özel.

SkillSuccessRate: Her zaman için 0.

MonsterFriendly: Her zaman için 0.



Gizli içerik
Bu içeriği görmek için cevap yazmalısınız.


MAGIC_TYPE8:

Bu tablo her türlü Teleport skilleri için kullanılır.

Target: Kullanan kişi hedefe ışınlanacaksa 1 olarak ayarlayın.

Radius: Skilli kullanan kişinin alacağı maksimum mesafe.

WarpType: Kullanan kişinin ışınlanacağı hedef türü. ( 25 => PARTY'deki arkadaşına (YA DA genellikle 25) ; 12 => FRIENDLIST'den seçilmiş arkadaşa ; 1 => Respawn noktasına ; 21 => Canavara)

ExpRecover: Ne işe yaradığı bilinmiyor 0 olarak ayarlaryın.



MAGIC_TYPE9:

Lupine Eyes, Stealth skilleri ve summon skilleri için kullanılıyor (Emin değilim başka ne için)

ValidGroup: Ne işe yaradığı bilinmiyor. 0 olarak ayarlayın.

NationChange: Summon edilen canavarın hangi ırktan olacağını belirler. (1 => Karus ; 2 => El Morad ; 0 => Tarafsız)

MonsterNum: Summon edilen canavarın ID'si.

TargetChange: Ne işe yaradığı bilinmiyor.

StateChange: Ne işe yaradığı bilinmiyor.

Radius: AoE skillinin kapladığı alan.

HitRate: Ne işe yaradığı bilinmiyor. 100 olarak ayarlayın.

Duration: Kullanılan skillin etkinlik süresi.

AddDamage: Skilli kullanırken verilecek hasar (yalnızca Radius belirlerseniz çalışıyor!)

Vision: Emin değilim, 100 olarak ayarlayın.

NeedItem: Summon için gereken Item.



Ders 3: Kendi skillerinizi düzenleme:







-> Bazı sütunları nasıl dolduracağınızı bilmiyorsanız, benzer skillere bakarak yola çıkın.

-> Magic Attack'larına asla çok yüksek Damage vermeyin!

-> Aynı türden skilleri benzer skiller ile karşılaştırıp kontrol edin, hatta genellikle kopyala yapıştır yapın ki zamandan tasarruf edin.
tongue.gif




{Part 2} >Client







Açıklama:

Client bölümü Database'e oldukça benziyor, eğer DB kısmını anladıysanız Client kısmında da başarılı olursunuz.

Öncelikle GoatCheez & AKUMA KO TBL Editor'ü indirelim!

Download Link: [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

Forumdaki Konu: [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]





Ders 1b: Skill_Magic_Main_us.tbl tablosunu anlama







Aslında hemen hemen MAGIC tablosuyla aynı, tüm sütunları DB'de yaptığınız gibi karşılaştırabilir ve düzenleyebilirsiniz.



Bunun dışında kısaca bilgi vermek gerekirse, TBL'deki hangi sütunun DB'deki hangi sütuna denk geldiğini yazayım.



Sütun 0 => MagicNum

Sütun 1 => EnName

Sütun 2 => KrName

Sütun 3 => Description

Sütun 4 => <Tam olarak ne işe yaradığı bilinmiyor, ekleyeceğiniz skill'e benzer bir skillden bakarak geçirin>

Sütun 5 => BeforeAction

Sütun 6 => TargetAction (Her zaman 0)

Sütun 7 => <Skilli bastığınız andaki sizin üstünüzde çıkan efekt için kullanılıyor.>

Sütun 8 => <Tam olarak ne işe yaradığı bilinmiyor, ekleyeceğiniz skill'e benzer bir skillden bakarak geçirin>

Sütun 9 => <Her zaman 0>

Sütun 10 => SelfEffect (Her zaman 0)

Sütun 11 => FlyingEffect

Sütun 12 => TargetEffect

Sütun 13 => <Tam olarak ne işe yaradığı bilinmiyor, ekleyeceğiniz skill'e benzer bir skillden bakarak geçirin>

Sütun 14 => Moral

Sütun 15 => SkillLevel

Sütun 16 => Skill

Sütun 17 => Msp

Sütun 18 => HP

Sütun 19 => ItemGroup

Sütun 20 => UseItem

Sütun 21 => CastTime

Sütun 22 => ReCastTime

Sütun 23 => <Her zaman 0>

Sütun 24 => <Her zaman 0>

Sütun 25 => SuccessRate

Sütun 26 => Type1

Sütun 27 => Type2

Sütun 28 => Range

Sütun 29 => Event



Ders 2b: Skill_Magic_Main_us.tbl tablosunu düzenleme







Az önce de dediğim gibi, DB ile hemen hemen aynı. Sütunların DB'deki gibi adı olmadığı için her zaman diğer sütunlarla karşılaştırarak yapın ve doğru sütunu düzenlediğinizden emin olun. Ayrıca, hiçbir .tbl'i Doğru Şifreleme Sistemini seçmeden kaydetmeyin.



Doğru Şifreleme Sistemini Seçme:

-> TBL Editor'ünüzden 'Düzenle' sekmesine tıklayın.

-> 'Şifreleme Sistemi'ne tıklayın' & 'Standart KO'yu seçin.



Daha sonra kaydedin ve çıkın.





Ders 3b: Skill_Magic1-9.tbl tablolarını anlama






Bu kısımda, {Part 1} Ders 3: MAGIC_TYPE1-9 tablolarını anlama bölümüne bakmanız yeterli olacaktır. Skill_Magic1-9 Tbl'leri, MAGIC_TYPE1-9 tabloları ile tamamen aynıdır. Anlamayan olursa daha detaylı şekilde anlatmaya çalışırım bu kısmı.



Alıntıdır.


__________________
 
C Çevrimdışı
8 Eylül 2012
1,359
5
38
31
Cevap: [Paylaşım]Tüm detaylarıyla Skill oluşturma & düzenleme!



teşekkürler
 
R Çevrimdışı

Random

Kayıtlı Üye
26 Ağustos 2012
372
0
16
Cevap: [Paylaşım]Tüm detaylarıyla Skill oluşturma & düzenleme!



teşekkürler
 
O Çevrimdışı

on11

Kayıtlı Üye
25 Mayıs 2012
536
1
18
Cevap: [Paylaşım]Tüm detaylarıyla Skill oluşturma & düzenleme!



sao bi bakalım
 
B Çevrimdışı

birol19

Kayıtlı Üye
11 Mart 2012
52
0
6
Cevap: [Paylaşım]Tüm detaylarıyla Skill oluşturma & düzenleme!



++++++ ty
 
T Çevrimdışı

TheThyke

Kayıtlı Üye
15 Ekim 2014
313
5
18
29
Cevap: [Paylaşım]Tüm detaylarıyla Skill oluşturma & düzenleme!



Teşekkürler
 
O Çevrimdışı

okan678

Yeni Cüce
8 Mayıs 2014
28
0
1
28
Cevap: [Paylaşım]Tüm detaylarıyla Skill oluşturma & düzenleme!



asdgdsgdsg
 
A Çevrimdışı

Aperion

Yeni Cüce
2 Aralık 2014
3
0
1
47
Cevap: [Paylaşım]Tüm detaylarıyla Skill oluşturma & düzenleme!



güzel paylaşım saolun
 
A Çevrimdışı

anay1nki

Yeni Cüce
10 Eylül 2013
13
0
1
49
Cevap: [Paylaşım]Tüm detaylarıyla Skill oluşturma & düzenleme!



teşekkürler
 
M Çevrimdışı

maxke38

Yeni Cüce
7 Aralık 2014
5
0
1
Cevap: [Paylaşım]Tüm detaylarıyla Skill oluşturma & düzenleme!



aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
 
E Çevrimdışı
2 Nisan 2013
1,341
0
36
43
Cevap: [Paylaşım]Tüm detaylarıyla Skill oluşturma & düzenleme!



sa arkadaşlar benim bir sorunum var oyunda ts liyken yaratıklar bana dalıyor bana yardımcı olurmusunuz bu sorunumu çözemedim yardımcı olursanız sevinirim
 
C Çevrimdışı

chef

Kayıtlı Üye
11 Aralık 2014
353
0
16
35
Cevap: [Paylaşım]Tüm detaylarıyla Skill oluşturma & düzenleme!



Sagol güzel anlatim
 
D Çevrimdışı

devil77

Kayıtlı Üye
4 Aralık 2014
120
0
16
Cevap: [Paylaşım]Tüm detaylarıyla Skill oluşturma & düzenleme!



teşekkürler.
 
A Çevrimdışı

asihack

Kayıtlı Üye
26 Ocak 2013
211
0
16
38
Cevap: [Paylaşım]Tüm detaylarıyla Skill oluşturma & düzenleme!



tesekkurler
 
M Çevrimdışı

muhammetALICA73

Kayıtlı Üye
26 Nisan 2013
545
0
16
34
Cevap: [Paylaşım]Tüm detaylarıyla Skill oluşturma & düzenleme!



bilinmeyen olarak belirttigin anlar daha acık bı sekılde yazılmalıydı en azından yararlanmak ısteyenlerın kafaları karısmaz :)