DeathKO | v.24xx Light Farm | PHOENIX | 26 Nisan Cuma 22:00'da Açılıyor!
Cuceko
Cuceko

Tüm K_MONSTER Tablosunu ve Tüm Yaratıkların Konumlarını Düzenleme

  •         

            

            

            

            

  • HyperFilter | DoS Protection | DDoS Protection | DoS Mitigation | DDoS Mitigation | AntiDoS | AntiDDoS | Proxy Shielding
S Çevrimdışı
20 Eylül 2013
1,027
1
38
34
teşekkürler

Tüm K_MONSTER Tablosunu ve Tüm Yaratıkların Konumlarını Düzenleme
 
M Çevrimdışı

merdush

Kayıtlı Üye
6 Ekim 2020
37
0
6
31
____________________________________________________________________________________







Myko database'imi görmek için tıklayınız > https://www.ko-fox.com/index.php?threads/kapagan-myko-database-v1.46371/







____________________________________________________________________________________











Yaratık slot'larını yeni jenerasyon yapmaya çalıştım. Hatalı yer varsa lütfen bildiriniz. Code'lar El Morad'ı, Luferson'u, Eslant'ları, Bifrost'u ve Ronark Land(Colony Zone)'ı kapsamaktadır. Lütfen hatalı yer varsa bildiriniz.



[media]


1) İlk olarak yaratıkları konumlarından kaldıralım, yani yaratık slotlarını K_NPCPOS tablosundan silelim.





Yaratıkların oyun içinde belli konumlarda bulunması, yani bir yaratığın bir slotunun olması K_NPCPOS tablosuyla ilgilidir. Bir yaratığın K_MONSTER tablosundaki sSid değeri ile o yaratığın slotunun K_NPCPOS tablosundaki NpcID değeri aynı olmak zorundadır.



* İlk önce yaratıkları konumlarından kaldırmak için aşağıdaki gibi bir sürü code çıkardım. Bu yöntemde yaratıkların sSid'sinden gidilerek yaratıklar tek tek konumlarından kaldırılıyor. Ancak bu yöntemin her durumda yeterli olmadığını gözlemledim. Gene de veriyorum çünkü bir kimse sadece belli yaratıkları konumlarından kaldırmak istediğinde bu code'lardan yararlanabilir.



[Gizli içerik]









*
Birkaç code ile bütün yaratıklar konumlarından kaldırılabilir miydi? Sanırım bu sorunun yanıtını buldum. Bütün konumlandırılmış yaratıkların K_NPCPOS tablosundaki ActType değeri 1 ya da 2 idi ve NPC'lerin ActType değerleriyle çakışmıyorlardı. Aşağıdaki 2 satırlık code ile bütün yaratıkları konumlarından kaldırabilirsiniz. Her tip(homeko, myko vb.) database'te tüm yaratık slot'larını temizleyen bir yol bulduğumu düşünüyorum. Ben bir sorun gözlemlemedim.





[Gizli içerik]





"Birkaç code ile bütün yaratıklar konumlarından kaldırılabilir miydi?" sorusunu sormamdaki amaç ise "homeko database" diye anılan database'lerin de konumlandırma code'larımdan yararlanmasını sağlamaktır. HOMEKO database'ler her alana her türlü yaratığın hesapsız/plansız şekilde konumlandırıldığı database'lerdir.



*Bu konumla uyumlu olarak -özellikle ronark land(colony zone) açısından- bu client'i öneriyorum :

https://www.ko-fox.com/index.php?th...-client-sorunsuz-full-client-indir-2024.4075/







Konu açmada karakter sınırı olduğu için konu mesajlara dağıtılmıştır. Aşağıdaki mesajlara bakınız.
33333333332