- Mar 7, 2012
- 12,842
- 385
- 83
GameserverDlg.cpp içersinde CreateDirectory Satırlarını bulup devamına ;
Satırını ekliyoruz. Daha sonra;
void CGameServerDlg::****log(std::string & logMessage) girdilerininin altına ;
Ekliyoruz,
Gameserverdlg.h içersinde FILE m_***; girdilerini arıyoruz altına ;
ekliyoruz. Buradaki girdilerin aşağıda voidleri olmalı onları bulup altına ;
Offline itemi yukarı bölümde geçmişti bunu kendinize göre değiştirebilirsiniz.
Itemi Peri Slotuna Emblem şeklinde kendiniz ekleyebilirsiniz.
Eksiğini görenler belirtirse amacına ulaşmış olur.
Paylaşım Equilibrium'a aittir.
İyi forumlar.
Code:
CreateDirectory("Logs/OfflineMerchantLogs",NULL);
void CGameServerDlg::****log(std::string & logMessage) girdilerininin altına ;
Code:
void CGameServerDlg::WriteOfflineMerchantLog(std::string & logMessage)
{
AddLogRequest(logMessage,LogTypes::OFFLINEMERCHANT);
}
Gameserverdlg.h içersinde FILE m_***; girdilerini arıyoruz altına ;
Code:
FILE *m_fpOfflineMerchantLog;
Hidden content
You need to reply to this thread in order to see this content.
Offline itemi yukarı bölümde geçmişti bunu kendinize göre değiştirebilirsiniz.
Itemi Peri Slotuna Emblem şeklinde kendiniz ekleyebilirsiniz.
Eksiğini görenler belirtirse amacına ulaşmış olur.
Paylaşım Equilibrium'a aittir.
İyi forumlar.